tirsdag 11. juni 2013

VINN VINN

Blogglotteri!


I samarbeid med ECCO 
kjører jeg i gang et blogglotteri, 
hvor du kan vinne disse 
flotte blå skoene til barn!


Du kan vinne disse fine blå skoene fra
ECCO Mind kids

I forbindelse med jubileumskolleksjonen
til ECCO sier de følgende:
For å feire vårt XX års jubileum, har vi laget en sko for alle! 
Med lekne referanser til tre av de mest solgte stiler i historien til ECCO, 
tilbyr denne barneskoen en rik overdel med mokasin søm. 
En lær-dekket, polstret fotseng med ECCO komfort Fibre System l
everer behagelig støtte og et kjølig, hygienisk miljø. 
ECCO Mind snøre-sko har en direkte injisert såle for lett fleksibilitet. 
Med hvert par ECCO Mind sko følger det med 
et ekstra sett med skolisser i en nøytral farge.

Fargene under fås kjøpt i nettbutikken deres.



1 lodd: Legg igjen en kommentar under innlegget

1 lodd: Følg/legg deg til som følger av bloggen min

1 lodd: Dele link til blogglotteriet på egen blogg eller FB
(bruk øverste bilde i innlegget)

1 lodd: Hvilken er din favoritt farge på skoene 
(se ECCO for flere farger)?

2 lodd: Svar på følgende spørsmål:

Hva slags jubileum er det ECCO feirer?

(svaret finner du om du følger linken)


Til sammen kan du altså trekke 6 lodd!
Skriv hvor mange lodd du tar og husk mailadr. 
dersom du ikke har egen blogg!



 Blogglotteriet stenger
16. juni.
Håper mange vil delta!


 Klem fra
Bitteliten

28 kommentarer:

Renata sa...

4 lodd på meg vis jeg har forstått det riktig:)

Super flott lotteri...
De feirer 50 års jubileum.
Jeg synes de safran fargede skoa var veldig kule, men ville byttet lissene med blå eller grønn.

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Anonym sa...

Fine sko, jeg liker de blå best (mediveval). Trekker fire lodd, ecco feirer 50 års jubileum. Merita (meritatonnessen@hotmail.com)

Anonym sa...

4 lodd på meg.
Ecco feirer 50-årsjubileum.
Jeg liker best den blå fargen.
Flotte sko,jeg har alltid vært veldig fornøyd når jeg har kjøpt ecco.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

HildeR sa...

Ecco har 50-årsjubileum!
De blå er min favoritt :)

Trekker meg 6 lodd


Hilsen HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Anonym sa...

De var skikkelig lekre!! Jeg likte best de rosa/FUCHSIA. Men alle fargene var fine.

Ecco feirer 50-årsjubileum.

Hilsen Ingrid
isteenstrup@gmail.com

Anonym sa...

De var skikkelig lekre!! Jeg trekker meg 4 lodd.

Jeg likte best de rosa/FUCHSIA. Men alle fargene var fine.

Ecco feirer 50-årsjubileum.

Hilsen Ingrid
isteenstrup@gmail.com

Amanda sa...

Da blir det 6 lodd på meg:

1: Jeg kommenterer her ;)
1: Følger bloggen din.
1:Har skrevet innlegg på bloggen min
(http://savewater-showertogether.blogspot.no/2013/05/ecco-konkurranse.html)
1:Favorittfargen min var de fuchsia
2: Ecco feirer 50 år :)

Kjekk konkurranse ;D

Gro Kåsmoli sa...

Ecco har 50 års jubileum.
Likte godt skoene i Fuchsia.
Prøver lykken med 6 lodd :)
grokaas@gmail.com

Anonym sa...

Tar gjerne 4 lodd.
50 års jubileum. De kuleste var safranfargen :)

elisabethbergstol@hotmail.com

Har en drøm... sa...

Hei, for en flott give-away, jeg blir gjerne med og prøver lykken:)

De feirer 50 års jubileum.
Den aller fineste fargen var den orasnje, knallkul:)

Jeg trekker full pott!!
Kommenterer, følger og linker + spørsmål:)

Ha en fin dag!

PS: 3 stk give-away hos meg:))

ailin sa...

4 lodd på meg. liker de blå best, de feirer 50 år-
ailinv74@yahoo.no

Monica's Verden sa...

Jeg prøver lykken 6 lodd.
Jeg følger bloggen, jeg har delt på Facebook :)
Jeg synes skoene i Sort med Oransje detaljer,var kjempe fine.
Å Ecco har 50 års jubileum i år :D

Krysser fingrene :)
HA en kjempe fin uke videre.
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com
http://nysgjerrigheten.blogg.no/

Louise sa...

4 lodd til meg. Ecco feirer 50 års jubileum.. Jeg er veldig svak for de råååsa :)

Silje sa...

Prøver lykken med 5 lodd. Ecco feirer 50 års jubileum. Min favoritt er de rosa/lilla. Siljeab@hotmail.com

Hanna sa...

Syntes egentlig at alle skoene var fine, men de blå var aller finest. ECCO feirer 50-årsjubileum :)

Da blir det 4 lodd på meg :)

Anonym sa...

5 lodd. De feirer 50 årsjubileum. Favorittfarge er svart. Beste hilsen Helene (eneleh79@hotmail.com)

nullfiresyvni sa...

Jeg tar seks lodd. Elsker de blå skoene så de er nok min favoritt. Ecco fyller 50 år.

Ambivalentica sa...

Så fin giveaway! Gjett om jeg vil være med :) Har laget link på oppussingsbloggen, så da blir det full pott på meg! De feirer 50 års jubileum, og skoene jeg liker best er de første, altså de blå :)

Lite hi sa...

Åh, for et herlig blogglotteri!! :) Jeg ønker meg et slikt par sko til en av sønnene mine. Da er det nok blå som blir favorittfargen :)

De feirer 50årsjubileum - hurra for det!

Kryser fingrene og håper på det beste.

Stor klem fra Lite hi / litehiblogg@gmail.com

Ut på tur, aldri sur sa...

De skoa er så kule! Minner meg om oldemora mi, men de gjør seg i nye farger! Ecco har 50 årsjubileum, og personlig liker jeg nok skoene i fuchsia.

4 lodd på meg!

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og tar 6 lykkelodd! Min favoritt er de blå og ECCO feirer 50 år! Deøt på facebook!

Krysser fingrene!

Klem fra Hilde

PS: BabYBjörn konkurranse hos meg om du vil være med

Fra huset i svingen sa...

Jeg vil gjerne ha 5 lodd :D
Favoritten er de blå skoene, og Ecco feirer 50 års jubileum!

Mvh Karianne

Jennida sa...

Ecco feirer 50 år! Jeg hadde nok kjøpt fuchsia fargen til meg selv og de du lodder ut til gullungen ;)

Greta Karoline sa...

Hei.
Ecco feirer 50 år.
jeg liker blå
mcgraw@rognan.net

Greta Karoline sa...

Hei
5 lodder til meg.
ecco feirer 50 år
liker blå farge

Jane sa...

Hei

De fyller 50 år. Jeg synes de blå er finest.
Da blir det 4 lodd totalt på meg :)
Hilsen Pantonejnae

mandagsmamma sa...

Hei!
Så fine sko! Jeg blir gjerne med på denne trekningen, og favoritten er selvfølgelig de blå!
Oj, der tok jeg to lodd:)
Veldig fin blogg, forresten!

Maria sa...

Kjempefin premie! Jeg liker best de blå :-) Ecco fyller 50 år.
5 lodd til meg :-)